te veel - Reisverslag uit New Delhi, India van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu te veel - Reisverslag uit New Delhi, India van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu

te veel

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg stella

01 Oktober 2008 | India, New Delhi

lieve allemaal
hartelijk dank voor al jullie reacties. omdat de tijd alweer dringt heb ik besloten vandaag geen persoonlijk mails te sturen. dat komt weer volgende keer, maar ik was met alle berichten even blij. het gaat hier goed. gisteren is de tandarts geweest en van de 43 leerlingen hadden en 7 niets. met de rest moet ik naar de tandarts. verder zijn er oog, oor en huidproblemen, waarbij ik mij natuurlijk incompetent voel. omdat het allemaal zoveel is ben ik nu bezig een schema te maken, wanneer met wie naar welke dokter. ik had al een mooi plan, maar nu is de dokter toch afwezig. het is hier iedere dag afwachten of de oorspronkelijk gemaakte plannen doorgaan. dat is voor mij weer heel leerzaam, dan gewoon maar niet en wat anders en dat lukt aardig. ik ben vandaag met 2 nieuwe vrijwilligers naar kanchipuram gereden op de fiets. ik wilde van alles laten zien, maar alles kost meer tijd dan je denkt. we moeten vanavond op tijd terug zijn want er is een voorstelling, gelukkig alleen van 7 tot 9. afgelopen weekend was het een hele nacht, ging door ondanks perioden van regen, waarin even gestopt werd. we zaten al die tijd op de grond. ik had de volgende dagen een soort zadelpijngevoel, maar was wel trots dat ik het had volgehouden.
mijn verjaardag was geweldig. ik heb getracteerd. ze hebben voor me gezongen en we hebben gedanst. helaas kon ik dat nog niet zo lang volhouden. mijn voetzolen zijn nog niet genoeg gewend. ik heb een indiase simkaart gekregen nr.(0031?) 9003390564. ik ben dus te bereiken voor het geval...mijn fotodraadje ben ik weer vergeten. hopelijk volgende keer. ik stop, heel veel groeten uit het heerlijke, kleurige warme india

  • 01 Oktober 2008 - 11:29

    Suzan:

    Hallo lieve Stella,
    Je bent weer helemaal terug he? Op deze manier heb je geen tijd om Jan te missen. Ik had je verjaardag vergeten, maar bij deze toch een verlate felicitatie.Ik schrijf tussen twee clienten door, maar de volgende keer een wat langere reactie.
    Liefs, Suzan

  • 01 Oktober 2008 - 12:37

    Hanne De Bruin:

    Lieve vrienden en vriendinnen van Stella: De code voor Stella's juiste nummer moet zijn 00-91 (gevolgd door 9003390564. Je kunt haar op dit mobiele nummer bellen of sms-en.

    Hanne

  • 01 Oktober 2008 - 14:30

    Loes Moen:

    Stella, op je verjaardag was ik nog aan het vakantie vieren in Frankrijk. Alsnog van harte.
    Wat leuk toch dat je zo contact kunt hebben.
    Ik heb in de vakantie genoten van het boek Perllman's zwijgen van dezelfde schrijver als de Nachttrein (dat ik nog niet kende, nu ben ik het aan 't lezen). De vertaalster woont hier in Doorn.
    Groet van Loes.

  • 02 Oktober 2008 - 14:27

    Roeland.:

    lieve stella
    door problemen met mijn computer heb ik geen mail kunnen verzenden. Wel ontvangen, ik wist niet dat je op je verjaardag al weg was.Ik hoop dat het nu weer is hestelt. roeland.

  • 03 Oktober 2008 - 12:16

    HannaH:

    ik heb nog wel een extra fotokabeltje. zal ik die opsturen of is dat relatief duur? (want je kan in india die dingen natuurlijk ook heel goed kopen, hoewel dan moet je naar de stad en zoeken, kost veel tijd, enz...)

  • 06 Oktober 2008 - 09:54

    Marjan:

    lieve schat,ben net terug uit frankrijk en gisteren meteen door naar ,,les miserable,,geweldig was het en zooo gezellig met de zangmeisjes.Nog vele fijne jaren gewenst van hanzie en mij ,samen met je kinders en kleinkinders en Jan natuurlijk.Ik zou graag een paar maanden met je werken daar,het lijkkt me fijn en nuttig.hoe het met onze lieve ank is las ik van ruth,zie je haar geregeld?geff haar enjezelf dikke kus van marjan.

  • 06 Oktober 2008 - 21:04

    Maureen:

    hoi stella!
    de ketting die katjah maakte, is PRACHTIG! Ik deed hem vandaag meteen om! iedereen bewonderde hem!ik heb net met susanne gesproken en via de mail stuurde ik je haar waarbenjij!Geniet en schrijf je in je ""boekje""?heel veel plezier, groetjes voor ank,liefs, maureen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stella

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 20994

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: