zaterdag - Reisverslag uit New Delhi, India van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit New Delhi, India van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu

zaterdag

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg stella

18 Oktober 2008 | India, New Delhi

hartelijk dank voor jullie reacties. zaterdag is hier altijd een rustige dag. de kinderen rusten uit van een meestal zeer drukke week. de vrijwilligers doen enige huishoudelijke karweitjes. en iedereen rommelt een beetje. een lekker gevoel van 'tijd' hebben. ank en ik waren vandaag naar kanchipuram en dat was een gezellig avontuur. de regen kwan met bakken uit de hemel en wij brachten die tijd door in een airtel (kun je je telefoon opwaarderen) winkeltje waar we koffie kregen aangeboden. verder gingen we een nieuwe supermarkt bekijken (uit chennai)die hier een filiaal geopend had maar dat viel tegen. geef mij maar de oude sheemati supermarkt, die alles heeft. ik mail nu even op het internet van hanne, dus vandaag weer geen foto. afgelopen week ging ik weer iedere avond met een of meer kinderen naar een of andere dokter. je kunt je afvragen is dat echt nodig? ik vind van wel uit preventie en behoud overwegingen, het is geen kwestie van leven of dood, maar het gaat er wel om een zo goed mogelijk lichaam te hebben. ook heb ik deze week lichaamsfuncties besproken in de les zoals de stemvorming en de spiercontracties. met stetoscoop, centimeter en elastiekjes een en ander inzichtelijk proberen te maken. zo blijf ik een beetje denken waar ze wat aan kunnen hebben. ik vind het nog steeds een uitdaging en net zo leuk als vorige keer. ik ben minder gespannen en dat maakt dat ik er meer van kan genieten. ook omdat ank hier is en met de wetenschap dat jan hier komt. kortom, het gaat goed.

  • 18 Oktober 2008 - 13:10

    Piet En Olga:

    lieve stella, vanuit Tanzania naar India, alles kan tegenwoordig, wat een geweldig medium. We genieten van je leuke verhalen, heerlijk dat Ank ook mee is en dat Jan nog gaat komen. Bijzonder die kindertjes en hun verhalen, sterkte en veel liefs van ons beiden, Olga

  • 18 Oktober 2008 - 16:54

    Roeland:

    Lieve Stella
    Wat fijn dat het zo goed gaat in India. Was je op de fiets naar Kanchipuram gegaan? In de stromende regen? IK heb het gevoel dat je al aardig ingeburgert bent. We hebben je gemist tijdens het etentje met Marja. Kan je je nog steeds redden in de Engelse taal? Het lijkt mij ook prettig om met mensen van je eigen leeftijd om te gaan. Liefs van roeland en van Mies

  • 18 Oktober 2008 - 18:06

    Maureen:

    hay stella, Leuk om weer van je te horen! Fijn ook dat je zo geniet en samen met Ank leuke dingen doet! Hartelijke groetjes voor jullie tweetjes, liefs, Maureen

  • 18 Oktober 2008 - 19:11

    Ans Van Der Horst:

    lieve stella, fijn dat je nu meer kunt genieten,naast al het serieuze werk,dat je doet.
    doe ank ook de groeten van mij,liefs,ans

  • 18 Oktober 2008 - 20:08

    Ida:

    Lieve Stella en ank
    Ik geniet vanje verhalen.
    Wat doet je veel daar. Fijn dat Ank bij je is. Ik ben met een vriendin nu in engeland. Veel liefs Ida

  • 18 Oktober 2008 - 20:35

    Mayke:

    Lieve Stella en Ank,
    Fijn dat julie zo van alles genieten en heerlijk dat Ank langer blijft. Zo te lezen hebben jullie je dagen goed gevuld. Heb je al wat met de EHBO spullen gedaan, Stella? Hebben ze nog ambulances ingekleurd en geplakt of staan ze te ver af van de indiase ambulances?
    veel liefs,
    Mayke

  • 19 Oktober 2008 - 14:10

    Katjah:

    xxxxxxxxx ik mail je op je andere adres

  • 21 Oktober 2008 - 09:46

    Annemarie:

    Lieve Stella en Ank,
    Fijn dat jullie het met elkaar en met de kinderen zo goed hebben. De lessen die je al improviserend geeft ,vind ik prachtig. Wat een creativiteit.
    Veel groeten voor jullie beiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stella

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 20222

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: