even proberen - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu even proberen - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu

even proberen

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg stella

26 Oktober 2010 | Nederland, Kloetinge

even proberen. alles al ingepakt en ik ga overmorgen pas weg. ik heb toch wat thuis moeten laten, want het gewicht van mijn koffers was meer dan 40 kilo. nu lekker even ontspannen. morgen nog naar de kapper.

  • 26 Oktober 2010 - 11:00

    Erlend Steiner Lovis:

    Goede reis!!
    En Veel plezier!!
    Groetjes Erlend, Margot,
    Luit en Muze.

  • 26 Oktober 2010 - 11:06

    Loes Moen:

    Stella, ik wens je een hele mooie tijd in India.Groet van Loes.

  • 26 Oktober 2010 - 11:40

    Roeland:

    een hele goede reis toegewenst.

  • 26 Oktober 2010 - 14:44

    Jopie En Bram:

    Wij wensen je veel plezier, een fijne tijd daar en kom weer gezond terug. groetjes, we zullen je volgen.

  • 26 Oktober 2010 - 14:49

    Marjolein Verrijzer:

    Stella, je gaat weer op reis begrijp ik. Ik wens je een goeie reis en ben benieuwd naar je verhalen.

  • 26 Oktober 2010 - 15:43

    Katjah:

    nou hij doet het prima hoor!
    Het was gezellig vanmiddag hè? Nu ga ik naar Maureen en we zullen er nog eentje drinken op jouw avontuur. Drink je dan mee? Ik stuur je een sms vanavond!
    xxxxxxxxx En ik wens je een mooi avontuur in India met al je "kindjes


  • 26 Oktober 2010 - 16:32

    Joyce:

    Hey Stella, leuk dat je je belevenissen weer op je site gaat vermelden! Ben reuze benieuwd hoe je ervaringen deze tweede keer zijn.
    Goede reis,
    knuf, Joyce

  • 26 Oktober 2010 - 17:13

    Olga De Haas:

    veel plezier en een goede reis en nieuwe ervaringen, liefs Piet en olga

  • 26 Oktober 2010 - 17:13

    Olga De Haas:

    veel plezier en een goede reis en nieuwe ervaringen, liefs Piet en olga

  • 26 Oktober 2010 - 17:46

    Margot:

    lekker ontspannen en niets hoeft, heerlijk even alleen 1 ding doen, goede reis

  • 26 Oktober 2010 - 18:40

    Mayke:

    Leuk dat je weer een reisverslag maakt. Ik wens je een hele goede tijd!
    groeten,Mayke

  • 26 Oktober 2010 - 19:08

    Elly Bouwens:

    Heel veel plezier en een goede reis!
    Kom gezond weer terug!
    Groet Elly

  • 27 Oktober 2010 - 09:16

    Marjolijn:

    Lieve stella,je bericht is goed doorgekomen. Ik wens je een goede en fijne tijd toe in India,dat je maar veel voor de kindertjes kan doen en toch ook nog tijd vindt om te genieten. Liefs Marjolijn

  • 27 Oktober 2010 - 09:43

    Anneke:

    Lieve Stella, ik ga je zeker weer volgen! Wens je een goede reis en weer veel plezier met de kindjes daar.
    lieve groet,
    Anneke

  • 27 Oktober 2010 - 19:17

    Ans:

    werkt prima.
    een goede reis.

  • 27 Oktober 2010 - 19:17

    Ans:

    werkt prima.
    een goede reis.

  • 30 Oktober 2010 - 18:56

    Jorianne:

    Heel leuk om zo een klein beetje te kunnen meeleven. Veel plezier en geniet er van!

  • 31 Oktober 2010 - 20:23

    Marjan:

    dag lieve Stellebel,ik zal je morgen missen.
    Ben je goed aangekomen?Niet doodmoe?Ben ook net thuis,
    wij hadden het fijn in Amsterdam ,we waren naar het Joodsmuziekfestival met ladino en kletsmer muziek....GEWELDIG!In het nieuwe conservatorium,!!volgend jaar gaan we samen.Groet Hanne en haar man van mij en pas goed op jezelf,liefs en kus van Hans ook
    marjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stella

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 20473

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: