geen nieuws - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu geen nieuws - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu

geen nieuws

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg stella

29 Augustus 2008 | Nederland, Kloetinge

nog steeds aan het proberen of dit lukt, want ik ga pas over 3 weken.

  • 29 Augustus 2008 - 12:06

    Nanda:

    Hoi Stella,

    Dit lukt! Je zou eventueel ook weer je oude site kunnen gebruiken als je daar de gegevens nog van hebt, maar zo kan het natuurlijk ook! Ik kan niet wachten om weer nieuwe foto's te zien!

    Liefs, Nanda

  • 29 Augustus 2008 - 16:29

    Marjan:

    heb het ontvangen hoor!!

  • 29 Augustus 2008 - 16:48

    Henny :

    wat leuk om je weer als een Indiase te zien op de foto.
    Het is je dus gelukt om het dagboek weer op te starten. Gefeleciteerd. Liefs Henny

  • 29 Augustus 2008 - 18:02

    Marianne S:

    Ook ik hoor tot de categorie bereikten, 17.50 uur. Succes verder, erg leuke foto trouwens. Liefs Marianne

  • 30 Augustus 2008 - 21:51

    Marianne Rijk:

    Hallo Stella, je bericht is aangekomen. Ik wens jou een erg goede reis en mooi verblijf toe en veel voldoening van het bijzondere werk wat je daar verricht. Groetjes Marianne

  • 31 Augustus 2008 - 13:34

    Hannah Yakin:

    Fantastisch dat je binnenkort weer gaat. Ik verheug me alweer op je brieven uit India. Het allerbeste voor jou en Jan en speciaal ook voor Margot en Daniela van Hannah

  • 01 September 2008 - 08:20

    Dianne:

    Gelukkig dat je er nog bent anders moet ik dinsdag de 9e alleen eten...
    Liefs,
    Dianne

  • 01 September 2008 - 09:26

    Joyce:

    Pàs over 3 weken, dat is eigenlijk wel heel snel vind ik. G

  • 01 September 2008 - 11:03

    Olga:

    Leuk, Stella, we blijven je volgen, jij in India, wij in Tanzania .
    sterkte en plezier met je werk in India, tot ziens, liefs Olga

  • 02 September 2008 - 06:07

    Ton Muskens:

    Hoi Stella,
    We zijn benieuwd naar je verhalen. Goede reis en veel succes.

  • 02 September 2008 - 08:51

    Leo:

    De link naar deze weblog staat nu ook op onze familie-site www.horowitz.nl

  • 02 September 2008 - 17:21

    Elly Bouwens:

    Ziet er prima uit.

    Veel plezier en gezond weer terug.
    Groet Elly

  • 22 September 2008 - 13:20

    Marjolijn Rijpkema:

    Net terug van 6 weken weggeweest, rondgetrokken door Spanje en Portugal. Wij hebben een fijne tijd gehad. We hopen dat jij dat ook zal hebben. We zullen je missen. Liefs Jaap en Marjolijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stella

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 21585

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: