nog 2 weken - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu nog 2 weken - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van stella dam-horowitz - WaarBenJij.nu

nog 2 weken

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg stella

02 September 2008 | Nederland, Kloetinge

hartelijk dank voor jullie reacties, maar het duurt echt nog 2 weken, dus ik denk dat jullie weer wat horen over ongeveer 3 weken.

  • 02 September 2008 - 20:43

    Nellie Verschoor:

    Dag Stella,
    Misschien helpt het je om even iets te mailen.We zien elkaar nog voor je vertrekt.
    Dag, Nellie

  • 03 September 2008 - 08:54

    Marianne S:

    Time flys, krijg je alles op tijd klaar. Ik wens je veel succes met de voorbereidingen. Wanneer je vertrekt zal ik niet veel tijd hebben om te mailen aangezien ik de twee kleinkinderen voor 10 dagen te logeren krijg. Erg leuk maar wel tijdrovend. Dus alvast een goede reis en een mooie tijd in India. Ik kijk uit naar je berichten. Liefs, Marianne

  • 24 September 2008 - 19:01

    Ans V.d. Horst:

    je hebt in een paar dagen al weer heel wat gedaan.knap,hoor
    liefs, ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stella

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 21444

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: