Mijn eerste reis - Reisverslagen van stella van dam-horowitz - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van stella van dam-horowitz - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Recente Reisverslagen:

14 December 2010

einde reis 3

04 December 2010

dierentuin/sinterklaas

28 November 2010

meer van hetzelfde

24 November 2010

hoera!

20 November 2010

sfeer
stella

evenals 2 jaar geleden ga ik vrijwilligerswerk doen op de Kattaikkuttu Youth Theatre School in het dorpje Punjarasantankal, vlak bij Kanchipuram. ik ben nu wat wijzer en maak van te voren al deze website aan. ik ben al een beetje aan het pakken en sta alsmaar op de weegschaal om niet boven het toegestane gewicht te komen.

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21003

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: